Eerste ontmoeting met stage bedrijf - Reisverslag uit Valletta, Malta van Hanno & Jeroen - WaarBenJij.nu Eerste ontmoeting met stage bedrijf - Reisverslag uit Valletta, Malta van Hanno & Jeroen - WaarBenJij.nu

Eerste ontmoeting met stage bedrijf

Door: Hanno

Blijf op de hoogte en volg Hanno & Jeroen

11 Februari 2014 | Malta, Valletta

Gister begon de dag met heerlijk uitslapen! Dat is natuurlijk heel erg nodig. We hebben in ons appartement weinig daglicht, dus gevoel voor tijd is dan ook een beetje weg. Het gevolg is dat als je op de klok kijkt het later is dan dat je had verwacht.

Het was wel een heerlijke dag om Valletta te bezoeken. Het was tenslotte St. Paul's shipwreck(Schipbreuk van de heilige Paulus). Valletta was helemaal versiert met vlaggen en voorzien van het nodige aan trompetten. Na een tijd rondlopen gingen we naar het busstation om informatie te vinden over een maand abonnement. Mensen die aan het werk zijn, en vooral bij Arriva(busmaatschappij), schijnen niet veel zin te hebben in hun werk. Ze antwoorden kort af en hebben geen zin om je te helpen. Maar goed wij houden aan en uiteindelijke weten wij wat meer. Daarna zijn we teruggegaan naar het appartement want we kregen wat pijnlijke voeten van het vele lopen.

Vandaag was het spannend. Net begon natuurlijk weer met uitslapen. Met de bus naar Valletta. Eerst naar het bemiddelings bedrijf Future Focus, voor een contract wat we al getekend en gestuurd hebben. Chaos? Klein beetje maar. Maar goed, om een uurtje of 1 richting het architectenbureau. Eerst wat over het bedrijf en wat ze doen. Daarna mochten wij in ons gebrekkig engels ons zegje doen. Maar het bleek geen probleem!! We hebben al opdrachten gekregen voor morgen, onze eerste echte werkdag!!

Meer komt later!! Ik krijg pijn in mijn vingers van het typen!

Groetjes,
Hanno

• 12 Februari 2014 - 17:30

Bert:

Dus de stage is begonnen. Leuk dat jullie al opdrachten hebben. Dat gebrekkige engels zal wel meevallen toch?

Ben wel benieuwd wat jullie vanavond gegeten hebben.

Smaakt het eten nog een beetje wat jullie klaar maken?

We horen het wel!

Succes en een beste groet.

Bert

• 12 Februari 2014 - 20:41

Jan :

Jeroen / Hanno

Leuk wat te horen had jullie bericht gisteren gezien maar kon niet openen, mijn internet is niet zo goed zit in Turkeye morgen ga ik naar een ander Hotel waar internet moet werken , verlichting in de gang brand , geen constante riool geur , maar wel ... dag licht maar ben overdag aan het werk

gr

Jan

• 14 Februari 2014 - 15:50

Kim:

Hoi jongens,

Eerste weekje zit er zo weer op! (:
    Dan lekker weekend vieren! Ik keek net en zag dat het 20 graden zou worden.
    En er staan alleen maar zonnetjes!
    Daar kunnen jullie lekker van gaan genieten (:
    Hier stort het op het moment dat ik dit typ... haha

Hanno ik wil jouw lens wel eens proberen (:
    Vind die eerste foto (van die fanfare) echt heel mooi!
    Fijn weekend, we skypen (:

Liefs Kim