Druk maar toch rustig - Reisverslag uit Valletta, Malta van Hanno & Jeroen - WaarBenJij.nu Druk maar toch rustig - Reisverslag uit Valletta, Malta van Hanno & Jeroen - WaarBenJij.nu

Druk maar toch rustig

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Hanno & Jeroen

02 April 2014 | Malta, Valletta

Beste allen,

Na we weer veel hebben meegemaakt is het tijd voor een blog.
Ik neem jullie mee op onze afgelopen week.

Nadat de zusjes Pronk ongeveer boven Frankrijk vlogen, moesten wij weer met de bus naar Valletta. We komen nu ongeveer 9.15 aan op het kantoor en zijn dan één van de eerste. Laptop klaarzetten en hopen dat ze wat werk voor je hebben. In de ochtend hadden we weinig te doen, maar in de middag kwam Edwin Mintoff(Directeur) naar ons toe of we een vergadering bij wilde wonen. Natuurlijk willen we daarbij zijn!! Wel werd het wat later naar huis, omdat de vergadering pas na 17.00 begon. Er kwamen Italiaanse vertegenwoordigers van een weg-reparatie bedrijf. Ze konden geen Engels, maar Edwin Mintoff vertaalde alles voor ons waardoor het makkelijk te begrijpen was.
Vrijdag kregen we een project waar we met ze tweeën aan konden werken. We moesten de indeling van een appartement helemaal omgooien naar de wens van de opdrachtgever. Het moest diezelfde vrijdag nog af zijn. Uiteindelijk is het ons gelukt en konden we het om 18.00 aan Edwin Minftoff laten zien, bijvoorbeeld wat waren de veranderingen en waren de gedachtes achter de veranderingen. We konden opgelucht ademhalen want hij was er helemaal blij mee. We hadden goed werk verricht!
Nadat hij ons had bedankt, nodigde hij ons gelijk uit om bij hem over twee weken thuis te komen eten. Wat natuurlijk helemaal mooi is. Gewoon als stagiaires bij de directeur thuis eten!

We keken (vooral ik, Jeroen, denk ik :) ) uit op het afgelopen weekend, Kim kwam!! Zaterdagochtend de bus naar het vliegveld gepakt en daar gewacht op Kim. Ik moest nog een kwartier wachten, maar wou ik nog wel wachten? Haha! En daar was ze hoor, met haar koffertje kwam ze naar me toe en kon ik haar eindelijk weer vasthouden!
We hebben Kim laten zien hoe wij het hier voor elkaar hebben. We zijn naar Valletta, Gzira, Sliema en Mdina geweest. In Mdina hebben we een echte Maltese Cake gegeten. Maandag avond als afsluiting heeft Kim ons getrakteerd op een heerlijk etentje, bedankt Kim!

Volgend weekend komen Anneloes & Jelle. Het is druk met alle gasten zo, maar het is leuk en gezellig druk!!! We hopen jullie volgend weekend weer te voorzien van een nieuwe blog.

Bedankt voor het lezen en de positieve reacties op deze blog pagina!

X-je

Jeroen

Ps.

We hebben eindelijk de sleutels van onze brievenbus.
Ons adres:

Court 247 Flat NRU 206
Triq Edgar Bernard
IL-Gzira
GZR 1701 MALTA

• 02 April 2014 - 13:24

Liset:

Nu toch maar wel voor een pizza gekozen?? :)
    Wel tof, dat die directeur zo blij is met jullie!

• 02 April 2014 - 16:47

Ineke:

Kunnen jullie toch je colbert nog aan:)

• 02 April 2014 - 18:28

A.stoop:

Hallo allebei,
    Aardig verslag maar wel een beetje feesten heb ik de indruk. Als ik het goed begrijp hebben jullie aardig wat belangstelling. Een groot gedeelte van de stage is al weer voorbij.
    Groetjes van de Dotterbewoners.

Tags: Kim , Directeur, malta